søndag den 18. september 2011

Højskolelivet er helt fantastisk. Jeg nyder et hvert øjeblik på skolen. Alt det jeg har gået og savnet det sidste år, har jeg fået x 10 her. Det er vidunderligt. Men men men (og der er selvfølgelig et men), jeg savner denne dejlige dreng i min hverdag..
Sufjan (opkaldt efter musikeren Sufjan Stevens) er noget af det bedste. Han er ikke bare et kæledyr, han er min trofaste ven. Ligesom en bror for mig. Årh det er svært. Jeg ved godt, dette er et lidt underligt indlæg, men jeg er sikker på, jeg har læsere derude, som har lige så tæt et forhold til deres hund/kat. Han er dejlig ikke?

6 kommentarer:

  1. Han er dejlig, er han! Man har altid et tæt forhold til sine små følgesvende.

    SvarSlet
  2. Føler det helt samme for min hund Bella. Min familie og jeg er lige flyttet i lejlighed, og må ikke have hende her. Så lige nu bor hun ved min farmor og farfar indtil at vi kan søge om dispensation og få hende hjem igen. Jeg bliver så trist hver gang jeg tænker på det, for jeg saaavner hende. Lidt lang kommentar, men vil bare sige at jeg går igennem samme som dig!

    SvarSlet
  3. uuh han ser sød ud! :D min kæreste har også en brun labrador og han er bare det mildeste væsen - på trods af hans unge alder. Selv har jeg en lille 9 årig blanding og jeg kunne slet ikke forestille mig en hverdag uden hende (:

    SvarSlet
  4. hey line :)
    først vil jeg lige sige at jeg er helt vild med din blog, du har en mega nice stil!
    og lige noget andet, du må undskylde at jeg skriver i dette indlæg, men tænkte at du ikke ville se det hvis jeg skrev i det gamle. men den der sorte top fra envii som er gennemsigtig på midten, kan du huske hvor du har købt den og ved du om man stadig kan få den?

    hej hej fra marie-louise :)

    SvarSlet
  5. Katarina- Mange tak :)

    Maja Skovgaard Nielsen- Ja det har man. Han er virkelig bare en kaempe sveske.

    Emma- Ej puha, det er noget af en omgang. Kan slet ikke forestille mig, hvor svaert det maa vaere. Haaber i snart finder en bedre loesning!

    Marie Molten- Hehe, hunde er simpelthen saa dejlige.

    Marie-Louise- Mange tak. Og det goer altsaa slet ingenting! Envii forhandles i Samsoe Samsoe (er i udlandet, har derfor ikke de almindelig bogstaver). Jeg tror ikke, maerket forhandles andre steder. Det er jo ved at vaere ret lang tid siden, men du kan evt proeve trendsales? Og jeg ved at American Apparel har lavet en der naesten ligner fuldstaendig. Proev check deres hjemmeside ud :)

    Held og lykke med jagten!

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.