lørdag den 10. september 2011

Om 13 dage, kan jeg ikke længere betegnes som teenager. Jeg synes det er enormt skræmmende, sådan som tiden går. Når jeg tænker tilbage, især på mine teenageår, har tiden jo gået vanvittig hurtigt. Og det væreste af det hele? Når folk siger,"Ja, og fra nu af, går det kun endnu stærkere". Shit.

Men anyway.. Jeg har et rigtig stort ønske til min fødselsdag. Og det er en Acne sweater, gerne denne model:

Jeg har ikke besluttet mig for hvilke farve jeg helst vil have. Jeg overvejer båd sort, baby blue, mørkeblå, osv. Men jeg ved, min efterårsgarderobe skal opdaters med denne. Og hvor ville det være herligt, at pakke den ud som gave!

2 kommentarer:

  1. I can't believe your birthday is coming up so soon, and I can't believe how old you're going to be!!!

    Looks like a super comfortable sweater though. I'd get it in dark blue, but just because I like a bit of colour :)

    SvarSlet
  2. Kelly- Insane eh. Time is completely flying. I miss you by the way.

    I'm opting for the dark blue, it's a beautiful sweater irl. The pic doesn't do it justice. Simple, but perfect.

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.