mandag den 22. august 2011

Som jeg nævnte i forrige indlæg, holdte jeg afskedsfest i lørdags. Det var så skøn og festlig en aften, og allerede nu, glæder jeg mig til at samle de søde mennesker igen, når der skal hygges i fremtiden.

Min smukke veninde Mette er en dygtig frisør. Hun kom tidligt for at hjælpe med maden og sætte mit hår. Gid hun var hos mig hver morgen, for shit hvor er hun dygtig! Denne voldsomt flotte hair-do tog hende ikke mere end 10 minutter at lave. Utroligt nok, holdte den hele aftenen, selvom der var rigtig mange genstande og en masse roderi på en cement trappe i løbet ad aftenen (et bedre billede af håret haves ikke lige pt. Men det resterende hår var i en fletning, som var viklet rundt i en knold på den anden side af hovedet. Hehe).
Hair by mette, dress by Acne, lipstick from MAC

Og nu skal jeg bare pakke videre.. God aften!

4 kommentarer:

  1. Lou- Mange tak, du er sød :)

    SvarSlet
  2. Rigtig smukt :) ville virkelig ønske at jeg kunne sætte sådan noget hår på mig selv. Det giver bare lige dét ekstra.

    SvarSlet
  3. Julie- Jeg ville virkelig også ønske jeg selv kunne gøre det, det ville jo være alt for nice :)

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.