lørdag den 16. april 2011

There are a lot of things I don't address on my blog. I seldom talk about my private life (my job, my future, my relationship status, and so on). I usually keep it pretty fashion related (or music, or Sufjan my dog) as I'm afraid of sharing too much. This is the Line Andree you guys know:
I know that makes it tough for readers to get a concrete feel for who I am. I recently posted some quite private pictures and only got positive response. The few days, where the above mentioned pictures were taken, really captured a different side of me. It's odd how someone with a camera, can get so close and see more than what I even see myself.

10 kommentarer:

  1. Smukt billede! Og meget modigt også :) Og så det er et perfekt eksempel på at man skal gøre hvad man selv synes er rigtigt/flot/fedt i stedet for at overveje alt i smadder og kun lytte til hvad andre folk synes og ikke synes man skal gøre!

    Jeg er sgu fan! :D

    F-a-b-o, siger jeg bare!
    Og har du hår under armene, eller er det bare noget jeg gerne vil se? :) I modsætning til mange, synes jeg, at kvinder med hår under armene er noget af det mest feminine der findes!

    SvarSlet
  2. Hehe tak for dine fine ord. Det med ingen makeup, morgen hår og bar bryster er virkelig noget fint noget. Det behøver sgu ikke altid handle om tøj og det at se godt ud. Det bliver man træt af i længden. Det gør jeg hvert fald.

    Mht hår under armene- jeg er godt nok en der barbere, men sagen er bare den, jeg ikke liiiige havde fået det gjort den dag, dette billede blev taget. Og hvorfor fanden photoshop det væk? Jeg synes det giver lidt ekstra charme, hehe. Det er jo kun nogle enkelte stubbe :)

    SvarSlet
  3. go stil. virkelig go stil. og holdning.

    SvarSlet
  4. just another wannabefromhell- Mange tak!

    SvarSlet
  5. WOW, jeg elsker dine alle billeder og jeg elsker, at du vil vise denne side af dig selv. Det har jeg virkelig stor respekt for! Du er bare så fantastisk smuk! <3

    SvarSlet
  6. LeneM- tak for dine fine ord. Er glad for det er så velmodtaget :)

    SvarSlet
  7. Jeg skriver først nu, da jeg følte at mine ord skulle være velovervejet..
    Jeg synes simpelthen det er for fedt, at tage en chance som den du har taget! Jeg er helt fuldstændig sprængt af begejstring.. Det må virkelig have krævet meget mod!
    Min dybeste respekt og begejstring - XOXO

    //http:soeshansen.blogspot.com

    SvarSlet
  8. wow, siger jeg bare. modig tøs. smukt, livet skal jo nydes .. så hvorfor ikke springe ud idet?
    du er en inspirationskilde!

    SvarSlet
  9. Søs Elisabeth Hansen- Virkelig mange tak. Jeg havde planlagt dette indlæg før jeg skulle til London- du kan tro jeg gik og var nervøs da jeg var afsted! Havde nemlig ikke internet forbindelse derover.. Så er virkelig kun glad for de positive ord fra alle :)

    MariaNhu- Tak. Og ja.. Livet skal nydes i fulde drag, vi har jo kun dette ene liv :)

    SvarSlet
  10. Jeg elsker din blog, fantastisk virkelig!! Julie-mikkeline.blogspot.com

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.