søndag den 22. maj 2011

Ja ok..

Kan i huske, hvad jeg sagde i forrige indlæg, angående en stille og rolig weekend for en gangs skyld? Jeg endte til rave i Århus igår. Det var simpelthen noget af det mest fantastiske jeg længe har oplevet. Hvis bare hver gang man var ude at skabe sig, var sådan.. Jamen, jeg ville da ikke lave andet.
Musikken var helt hen i vejret. Jeg følte mig så levende. Man kunne mærke en vild elektricitet omfavne samtlige mennesker til den fest. Kæft, det var intenst. Ok, nu er jeg færdig. Ville egentlig bare udtrykke, hvor overdrevet det var for mig (og alle andre, tror jeg).

Nu vil jeg krumme videre i min seng, med en masse fine remixes.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha jeg vidste det så meget! :D
    Jeg gør det også ALTID - siger at nu må jeg hellere blive hjemme og slappe af, og så ender det i stedet med at jeg tager max i byen og fyrer den af til kl 5 om morgenen haha!
    Jeg tænkte bare ja ja, da du skrev det, vi får se :D
    Hvor var der rave henne? :)

    SvarSlet
  2. Lea- Hehe.. Du tænker mig jo alt for godt! Men er så glad for at jeg tog afsted, det var så fucked up nice altså!

    Det var på godsbanen, du skulle ha' været der! Bjørn Svin var en af DJsne.

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.