tirsdag den 17. maj 2011

Min verden er så fyldt med god musik for tiden. Jeg er begyndt at skrive igen. Og så er jeg også endnu mere tosset med film end nogensinde ellers. Jeg har sådan lyst til at dele alt det gode med jer, så det tror jeg, jeg vil begynde på meget snart.

Jeg er i øvrigt rigtig dårlig til tendenser. Jeg er egentlig ikke fan af colour-blocking tendensen og jeg er sgu heller ikke rigtig fan af plastik. Og hvis der ender noget colour-blocking på min blog til sommer, kommer det til at være yderst tilfældigt. Jeg siger intet dårligt om disse tendenser (eller andre for den sags skyld), men forklarer bare, at det ikke er mig. Jeg vil ikke være hende, der køber noget, eller hopper i et outfit, bare fordi det er "på mode". Nixen. 

Hvis der er ting på min blog, som er tendenspræget, er det kun fordi jeg rent faktisk også kan lide det. Det ville jeg lige gøre tydeligt før der vises billeder, for shit hvor jeg ved, at disse cuffs er hyped. Men hvor har jeg elsket dem første gang jeg så dem (var du også en af de "uheldige" som fik en mail fra Lindex men ikke nåede at købe? Det var satme sur røv!).

Moving on..

Jeg har længe sukket efter en taske i kernelæder hvor der også var plads til min computer. Jeg skal på højskole (undskyld hvis i allerede nu er træt af at høre på det) efter sommer, og vil gerne have noget lidt pænt at slæbe min bærbare rundt i. Da vi fik denne yderst fine taske på arbejde, var jeg slet ikke i tvivl om, at den skulle bo hos mig.
Kan købes i Bianco til 700kr

For nogle dage siden, trillede en fin pakke ind ad døren. Jeg elsker når man glemmer, man har bestilt noget på nettet, og man så får en fin, lille overraskelse. Nu hvor jeg virkelig skal spare sammen (til højskole, hehe), er jeg lidt broke for tiden. Derfor var jeg overdrevet glad for Nelly's gratis porto og billige priser. Jeg har både købt den i gulv og sølv.
Halscuff fra Nelly

7 kommentarer:

  1. Hvor er tasken bare fin! Den må jeg ned og kigge på! :-)
    Jeg er helt vild med halscuffen!

    SvarSlet
  2. JoannaSophiaCarmen- Ja, den er simpelthen så fin. Vi har også en anden ret stor taske i kernelæder som også bare er fantastisk. Og tak :)

    SvarSlet
  3. Jeg synes det er sejt, at du ikke hopper med på tendenserne. Det gør også din blog meget mere personlig og spændende! Og du har en fed stil i forvejen, så bare fordi du ikke hopper med på farve-bølgen, så synes jeg, at din stil ikke bliver dårligere/kedeligere af den grund :)

    Anyways.. FED taske. Jeg glæder mig til at se den blive taget i brug. Og halskæderne er så fine. Jeg nåede desværre aldrig at købe dem, men har læst et par steder, at de føles som om man har et hundehalsbånd på? :) Men nøj, hvor den klæder dig!

    Det bliver også spændende, når du skal på højskole. Tillykke med det.

    SvarSlet
  4. Er helt vild med din halse cuff, og har prøvet, at søge på den på Nelly.. Men uden held :( Kan du evt give mig et link??

    Kh Kristina
    www.kristinakragh.blogspot.com

    ps - er helt vild med din blog :)

    SvarSlet
  5. Elsker din stil! Og halscuffen er helt fantastisk!

    x,

    Mikaela
    http://www.framboisefashion.com

    SvarSlet
  6. LeneM- Tak for dine søde ord. Jeg nævner det egentlig bare, da jeg synes rigtig mange bloggere gør meget ud af fx collage'er osv. hvor der så er en titel "..os så kan du mega meget være med på den nye tendens.." eller "..og det her sæt er i takt med colour-blocking". Jeg synes, det virker underligt at klæde sig efter en tendens, frem for at spørge sig selv, "Hvad har jeg LYST til at ha' på idag?"

    Ja, glæder mig også til at få den brugt snart! Dog har den jo en ben-hård konkkurent, da min Alexander Wang er så ny. Hæhæ. Og ja.. de cuffs er ikke ligefrem så behagelige. Eller, de føles meget sjove at have på. Og jeg glæder mig som en gal til højskole! :D

    Kristina Kragh- Hmm desværre har jeg ikke et link. Jeg tror de er udsolgt. Men mon ikke de kommer igen? Øv jeg ikke kan hjælpe :(

    Mikaela- Mange mange tak!

    SvarSlet
  7. Du ser fantastisk ud. Elsker sammensætningen af materialer! Hvilken slags højskole skal du på? :-)

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.