mandag den 2. maj 2011

Så lige nu er jeg faktisk i KBH. Jeg render nok rundt på en eller anden gade, tramper til vild musik og har det nice. Hehe. Meeeeen.. Har nogle billeder fra tirsdags, hvor jeg hyggede mig grundigt. At planlægge indlæg, det sgu en meget smart funktion.
 Wearing.. bowler hat fra Camden Market, halskæde købt på Christiania, Acne jakke, Envii top, Wang bag, Converse sneakers. 

Som nævnt i forrige indlæg, har jeg virkelig haft nogle dejlige dage, med nogle sygt dejlige mennesker. Jeg er, som i nok ved, overdrevet glad for fest og farver. Men nogen gange trænger man bare til lidt one-on-one, på en stille og rolig måde. Det har jeg nydt. Og virkelig haft behov for (siger jeg mens jeg garanteret deltager i en rasende fest til Distortion, da dette er et planlagt indlæg. Hehe, flot Line).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.