torsdag den 28. juli 2011

Nu hvor jeg skal afsted på højskole om under en måned, er jeg godt klar over, at bloggen, og mit liv egentlig, vil komme til at tage en stor drejning. Jeg går bare og slår tiden ihjel indtil jeg endelig skal flytte. Jeg tror ikke, man kan være mere klar til at "komme videre" end jeg er nu. Jeg savner at være i gang med noget intellektuelt, noget som griber min interesse og som inspirere mig. Nå, nok om det.

På højskole, tror jeg at både atmospheren og stilen er meget afslappet. Og sagen er den, at jeg ikke rigtig har nogle pæne "kondisko". Og ved du hvad? Er faktisk ved at være lidt træt af New Balance sneakers. Ja, de er fede, men nu har alle dem. Så da jeg så disse, var jeg hurtigt klar over, at det var meant to be. Tror de vil blive flittigt brugt på skolen!
Jeg har faktisk ret mange nye, fine ting jeg gerne vil vise jer... Det vil komme løbende. I må have en god aften derude!

10 kommentarer:

  1. Jeg kunne ikke være mere enig mht. New Balance sneakers! De er fede, ja, men alle har dem...

    Dine fra Nike er vildt fede! Og sådan som du snakker om højskolen, kommer du nok til at få det rigtig godt. :)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker de sko<3

    SvarSlet
  3. Quyen- Jeg har overvejet at købe et par New Balance sneaks, men synes virkelig det er begyndt at tag overhånd. Alle har dem- det er lidt en dille nu og det er rent faktisk ret nedern, da de jo ER fine.

    Men så så jeg disse.. Og de skulle selvfølgelig med hjem. Og ja, højskole bliver the shit! :D

    SvarSlet
  4. Hvilken slags højskole er det? :)

    SvarSlet
  5. Lea- Det er en politik/journalistik/kunst og foto højskole. Det skal nok blive godt :)

    SvarSlet
  6. Åh hvor spændende! Rigtig god tur, når du kommer så langt med det :)

    SvarSlet
  7. GUD, hvor er de lækre. Hvor meget gav du for dem? :-)

    /Ida

    SvarSlet
  8. Lea- Mange tak! Er slet ikke i tvivl om at bloggen vil tydeligt bære præg af mit ophold, sååå... :)

    Ida- Tak! Jamen de koster 600kr, men var heldig, da jeg fandt dem på tilbud til 300kr. Virkelig et kup :D

    SvarSlet
  9. WOW de er fede.

    clarawilsoe.blogspot.com

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.