lørdag den 16. juli 2011

Puha, har det stadig ikke helt godt. Min host vil simpelthen ikke gå væk. Jeg er fast ryger, men på Roskilde var det virkelig i overkanten. Tror jeg røg lidt over 3 pakker om dagen og det er jo helt sindsygt! Så er det vel klart jeg stadig hakker som en gammel mand? Imorgen skal jeg til Århus og lave et photoshoot. Jeg tror det bliver sjovt! Billeder vil selvfølgelig dukke op på et eller andet tidspunkt, nok i august.
 Wearing.. Ray Bans, vest from Bik Bok, Acne tank, Samsøe jeans.

Ja, ok, ikke verdens mest spændende outfit, men var på arbejde hele dagen (og har været de sidste mange dage) og det sætter desværre en vis begrænsning på påklædningen. Det skal helst være praktisk, mørk i nuance da man hurtigt får sorte pletter over det hele, osv. Og prøv lige se dejlige Sufjan. Han ville så gerne være med :)

God weekend og velkommen til de nye faste læsere!

4 kommentarer:

  1. Uh altså det roskilde! Jeg blev ramt af sygdommen et par dage efter, så mit var hurtigt overstået, men med hensyn til cigaretterne, så var du bestemt ikke alene ;) Jeg havde veninde, som ikke engang er fast rygere, men festryger, som kom op på de par pakker om dagen. Det er lidt vildt, men det er jo Roskilde, man har en undskyldning ;)

    SvarSlet
  2. Maja Skovgård Nielsen- Jeg blev også ramt dagen efter jeg kom hjem, men mit bliver bare ved! Og ja, du har ret. Alle i min kamp, fast- eller festryger, røg allesamen lige så meget. Men det jo bare lidt klamt at tænke på! Hehe

    SvarSlet
  3. Awww Sufjan <3 <3 Dyr er bare de så dejlige!

    SvarSlet
  4. Lea- Jaaa, Sufjan er bare verdens største sveskebasse :D

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.