mandag den 20. juni 2011

Important Pieces

 Calvin Klein uret jeg fik i 18 års gave af mine forældre og YSL ringen jeg købte til mig selv efter en hård periode i mit liv. Uret går jeg med til dagligt, og YSL ringen næsten lige så ofte.
 Seiko uret er arvet af min onkel som desværre døde før jeg var født. Jeg elsker at den er synligt brugt og tanken om, at han også gik med det engang. Det lyder måske underligt, men føler et eller andet sted, at hans minde lever videre ved at jeg bruger det og er meget glad for det.

Georg Jensen øreringene var endnu en 18 års gave, dog fra nogle tætte veninder og sølv armbåndet er faktisk min mors (en gave fra en af min fars mange rejser), men det er nu mest mig der bruger det.
Guldringen er arvet af min farmor for nylig faktisk. Den er rigtig lille, men rigtig fin. Kæden fik jeg i 19 års gave, faktisk også et arvestykke, dog fra min oldemor som desværre ikke er her længere. Sølvhjertet blev købt til mig af min mor. Det er virkelig sjældent jeg går med den, men er sikker på, den vil følge mig i lang tid. Det store vedhæng er også et arvestykke fra min farmor.

Jeg ved ikke hvad det er, men de smykker jeg holder mest af, har en fin historie. Om det er et arvestykke eller om det er noget jeg har fået i anledning af en særlig tid, så betyder det bare lidt mere.

3 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig fine ting :-)

    SvarSlet
  2. hvor er det nogle fine ting, og rigtig fedt at det meste har en historie .. så får tingene en større betydning! ;-)

    SvarSlet
  3. J'adore blog- Tak. Er også rigtig glad for dem (og så også alle mine andre smykker hehe).

    MariaNhu- Det nemlig præcis sådan jeg føler :)

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.