mandag den 6. juni 2011

Jeg har jo selvfølgelig haft en helt enestående weekend.

Det kunne egentlig ikke ha' blevet meget bedre. Jo, faktisk, nåede ikke at se Le Gammeltoft og et par andre navne, men wtf. Så er der jo altid næste år (som jeg i øvrigt allerede glæder mig til). Er der andre aber som gav den hele armen til Distortion? Og nu får i lige nogle mindre modeorienteret billeder fra den bedste Final Party..
Wearing.. kjole fra Acne (ny, hehe). 

Jeg var afsted med nogle forskellige dejlige mennesker, blandt andet min meget fine veninde Nynne. Vi skal på Northside Festival på fredag, og det kan jeg lige love for, vi glæder os sygt meget til. Andre bloggere derude som skal med på Northside?

2 kommentarer:

  1. Wow, du har virkelig noget lækkert hår! Er det dit eget eller er det hair extensions?

    Virkelig fed blog forresten. Jeg er en trofast følger!

    - Annemette :-)

    SvarSlet
  2. Anonym- Tak, og det er skam mit eget. Grunden til, at der er så mange forskellige længder, er simpelthen bare fordi, mit hår er så slidt. Og kan ikke tag mig sammen til at få det klippet. Hehe :)

    Det betyder meget, tak. Håber du vil nyde bloggen fremover!

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.