tirsdag den 7. juni 2011

Jeg er så småt ved at være ovenpå igen, efter den ret vilde Distortion omgang. Jeg burde virkelig tag den med ro de næste par dage, da torsdag er der en kæmpe fest med masser af venner, og så fredag går turen mod Århus, da jeg skal på Northside. Så endnu en gang har jeg en travl uge. Shit.

Nok om det. Nu har jeg lidt, jeg gerne vil vise jer dejlige læsere.
Begge ting er egentlig ikke nye, men bare ikke vist på bloggen. Læbestiften er helt sindsyg, virkelig rave stil og jeg elsker det. Og nu kan jeg jo tillade mig at bruge den, eftersom jeg har fået mere farve. Parfumen har jeg brugt i to år, og var så glad da jeg så, den var på tilbud i Magasin (for havde virkelig ikke penge til en parfume til 750kr). Synes nemlig min Coco Mademoiselle kan blive lidt tung til sommer.
Hver sommer, køber jeg nyt badetøj. Det er bare en fast tradition for mig. Så god en måde at starte en varm season ud, synes jeg. Da alt mit andet badeudstyr er virkelig farverigt, er det nice med noget, som er low-key og mere nedtonet.

Og så er den fra H&M. Og kostede ingenting. Og det er godt, fordi efter Distortion og Acne kjole, er jeg sygt broke. Det her med at skulle spare sammen, altså virkelig spare sammen, er så nedtur. Det stresser mig. Men.. Jeg ved det bliver det hele værd, når jeg kommer afsted på højskole og endelig skal i gang med noget intellektuelt igen. Jeg savner det virkelig.

2 kommentarer:

  1. LOVE your bathing suit. The cut looks super flattering and the stripes are awesome.

    And you've always worn that perfume, everytime I see it I think of you!

    SvarSlet
  2. Kelly- The bottoms aren't actually the world's most flattering pair.. They show a lot of bum. Hehehe. But I mean, it's a bathing suit, so what can you expect? And yes, the stripes are awesome. That's what I fell for :)

    I love the perfume. Mine was empty and I was all "Fuuuuck, I can't afford a new one!" And then I saw it on sale.. It usually costs about 150 dollars here for 100ml, but it was on sale for 60 bucks. Sweet ASS.

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.