torsdag den 2. juni 2011

Ok.. Lige nu er jeg faktisk i København. Og står sikkert ude i gaderne, med mine venner og raver til overdrevet musik. Hehe. Den der funktion, hvor man kan planlægge indlæg, er jo faktisk meget smart.

I tirsdags var der før-udsalg i Message. Jeg har tidligere været rigtig glad for Message, da det var (og jeg gentager, var) en af de butikker der førte nogle rimelig nice mærker her i byen. Men synes egentlig, at der ikke er noget at komme efter længere. De har blandt andet begyndt at forhandle mærker som Sisters Point, hvilket virkelig, virkelig ikke er mig.

Men, og der kommer selvfølgelig et men, jeg fandt jeg alligevel lidt. Blandt andet denne bløde tanktop fra Won Hundred. Har før kigget på dem, og nu hvor de var nedsat med 40% købte jeg den både i denne grønlig/blålig farve og så også i creme.
 Jacket from Samsøe & Samsøe, tank fra Won Hundred, solbriller er et random piece (og jeg har endelig fundet dem igen, hvor varmer det mit hjerte).

Da der kun var M og L tilbage, tog jeg M med hjem, men det gjorde faktisk ikke så meget. Jeg er ret glad for nedringet tanks, både foran og under armene. Så bliver de altså bare mindre "standard" og nemmere at style, synes jeg.

God weekend til jer alle!

3 kommentarer:

  1. rockin' glasses! And great tank. I need to find me some like that, but for much, much cheaper. Because I hate spending lots of money. lol.

    SvarSlet
  2. Kelly- Don't you remember them from last summer? I know you, everything has to be budget. That will change one day ;)

    Laura- Jaaaa! Var du også med? Det var jo det fedeste!

    SvarSlet

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.