onsdag den 1. juni 2011

Som nævnt i forrige indlæg, har jeg rent faktisk haft nogle vildt hyggelige dage (her i denne lorteby, host host). Som den faste læser nok ved, er jeg ret så glad for fest, fest og atter fest. Men nogen gange, er der intet bedre end dejlige venner man har one-on-one. Helt stille og roligt, med god mad, snak og cigaretter.

Jeg har virkelig kunne mærke, at det var lige det jeg har trængt til. Tirsdag var ingen undtagelse. Der blev selvfølgelig taget lidt billeder med mit svedige nye kamera. Kan allerede mærke, vi er blevet rigtig gode venner.
 Wearing.. bowlerhat købt på Camden Market, halskæde købt på Christiania, Acne jakke, Envii top, Converse og taske fra Alexander Wang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Introducing..

Mit billede
A half Canadian, half Danish girl with a desire to share the things I'm passionate about.